22 Januari 2009

Doa Hamas peroleh kemenangan.

Harakatil Muqowamatil Islamiyyah-Hamas.

Kataib As-Syahid Izzuddin Al-Qassam.



Alhamdulillah...segala puji untuk Allah Subhanahu Wa Ta'ala, selawat dan salam buat junjungan besar muhammad Rasulullahi Sollallahu Alaihi Wassalam tercinta...

Dalam kelmarin ana dapat email dari sahabiah mengatakan kemenangan besar brigged al-qassam min Parti Hamas yang mana mereka sangat-sangat bersyukur dalam suasana ramai para mujahid, yang mendapat syahid di sana. Walaupun kenyataan angkuh dari Uhud Olmert laknatullahi alaik, yang mengatakan meraka berjaya mencapai lebih dari yang dirancangkn untuk menbinasakan bumi Gaza sebesar peta di Parlimen Kuala Selangor sahaja di Tanah Air kita, itupun sebahagian sahaja...namun perlu diingati sentiasa firman Allah dalam  Al-Qur'an Surah Muhammad ayat-ke 7 itu, sebagai jawapan kepada perdana menteri israil laknatullah itu.

Tambah mengharukan kenyataan pemimpin Hamas menyatakan sebenarnya mereka merancang dalam mengusir semua tentera israil itu, paling membanggakan mereka dapat menjatuhkan sebuah jet tanpa pemandu yang digunakan oleh tentera zionis israil..terutama yang membawa sisi toksid "whitephosphorous" itu...sedangkan dalam masa yang sama terlalu banyak askar israil terbunah dalam pertempuran. Mereka berdepan dengan krisis keyakinan, maka Allah Ta'ala campakkan rasa gerun musuh pada Ummat Islam yang mencari jaan syahid fi sabilillah.

Selalulah kita doakan untuk ikhwan kita di Palestin iya. Cakna isu Ummat Islam.


Related Posts with Thumbnails

 
Copyright 2012 @ Menulis satu Ibadah™!
Design by Myfirdaus | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Usah jemu berjuang